2013. március 18., hétfő

2. rész

Sziasztok! Igyekeztem megírni a következő részt! Talán kicsit rövidebb lett, mint az előző, de nagyon igyekszem a kövivel! :D Remélem tetszeni fog és szívesen fogadnék majd pár kommentet. Ja igen! És ott van az a szavazós dolog. Még nem döntöttem el, hogy ki lesz a másik főszereplő, de ott a lehetőség, hogy eldöntsétek! :D Csak rajtatok múlik, mert addig nem fogom senkivel sem összehozni, vagy kavartatni...:D
Jó olvasást!
Pussza:
Lizee76


Ihlető zene: 





Vonzott a fehér már kis korom óta, annyira tiszta, annyira vakító, hogy már szinte bántja az emberi szemet. Mindenki rettegett tőle, mert a halált, a gyászt jutatta eszébe. Nekem még is oly vonzó volt, hogy nem tudtam neki ellenállni. Abban a pillanatban a legsterilebb dolog felé fordultam, ami nem volt más, mint a fény az alagút végén. Minden áron oda akartam jutni. Látni akartam minden elvesztett személyt az életemből, azt akartam, hogy eggyé váljak velük. De nagy igyekezetemben két ölelő karba futottam, amik védelmezően fonódtak körbe a testemen.
- A végén még belemész a falba. – mondta kedvesen az ismeretlen. Hangja annyira lány volt és szeretettel teli, hogy hirtelen körvonalazódni kezdett előttem a kórház fehérre festett fala. De most már nem tűnt annyira tisztának, az apró fekete és barna foltok is feltűntek rajta. Mintha egyszeriben a látásom kiélesedett volna és észrevettem volna a legkisebb eltéréseket.
- Tiszta maszat lett az arcod. – törölte le a sós cseppeket. Belenéztem zöld szemeibe és abban a pillanatban feltűnt a benne lévő aggodalom. A valóság hirtelen kezdett az elmémbe férkőzni, egyszerre lett minden teljesen érthető és félelmetes. Újabb könnyáradat indult útnak a szememből. – Jaj! – vont magához hátulról egy másik ember. A stílus, a modor, a hang és a zöld szemek annyira hasonlítottak az előzőére. Hirtelen visszapillantottam a másik fiúra és nem hittem a szememnek.
- Azt hiszem nincs minden rendben velem. Kettős látásom van. – csuktam le a szemeimet, hogy kinyitva eltűnjön az árny alak, de ez nem történt meg. Ellenben az egyes számú klón elmosolyodott és ismét letörölte a könnyeimet.
- Nyugodj meg! Nem látsz rosszul, ugyan is mi ikrek vagyunk. – búgták egyszerre a fülembe. Én hülye! Hiszen mindig is szerettem elemezni az ikrek viselkedését, mert az annyira varázslatos.
- Menjünk le az ebédlőbe, rendben? – húzott vissza a valóságba a kettes hasonmás. – Nem fogunk bántani, ígérem! – tette még hozzá az ijedt tekintetem látva. A két oldalamra szegődtek és kézen fogva sétáltunk le az étkezőbe. Ennyire elkóboroltam volna? Észre se vettem, hogy mikor kerültem ilyen messze, hiszen mikor barátnőm szobájába mentünk elhaladtunk a helyiség mellett, most meg folyosók végtelenségén kellett átjutnunk. Ahogy Kathleen eszembe jutott ismét sírni kezdtem és az asztalra borultam, amihez közben már megérkeztünk.
- Lány! Légy szíves ne csináld ezt! Rossz rád nézni. Kath beteg, de nem halt meg. Kérlek, szedd össze magad! – simogatta az arcom ketteske. Felemeltem a fejem, fehér bőre szinte fénylett a klinika lámpáitól, olyan hatást keltve, akár egy angyal. Már csak a gyönyörű, fehér szárnyak hiányoznak róla és a glória. Hogy lehetnek valakinek ennyire lágy vonásai? Ilyen türelmes és kedves tekintettel rendelkezhet egy ember? Az egész összképet csak aggódó ábrázata zavarta össze.
- Nem illik egy angyalhoz ez az arckifejezés. Nem, nem! – érintettem meg sima bőrét, akár egy kis gyerek a plüss maciját. Abban a pillanatban tenyerét a homlokomra szorította és komolyabb kifejezés ült ki arcára.
- Ez most komoly. Lázas lett! – nézett egyeskére. – Vigyük fel az orvoshoz. – mondta még, de addigra már nem nagyon tudtam figyelni rá. Vakító fehérség lepte el a retinám és a fény hidegen simult bőrömhöz. Éreztem, ahogy minden egyes szál szőr a kezemen feláll és libabőrös leszek. Kezeimet összekulcsoltam a mellkasom előtt, hogy megpróbáljak megküzdeni a hideggel, de hamarosan a vacogástól össze-össze ütköztek a fogaim. Az angyalarcú megfogta a kezem és felhúzott a székről. Igyekeztem engedelmeskedni neki, de amint teljes súlyommal rátámaszkodtam a lábamra erőtlenül csuklott össze. Azonnal utánam kapott, hogy ne üthessem meg magam. Még pilláim között láttam, ahogy az első szőkeség mellém lép és karjaiba vesz.

Edward:
Már régóta benn van vele az orvos. Anya azt kérte tőlünk, hogy vigyázzunk rá, de valahogy még sem sikerült. Fogalmam sincs, hogy mi történhetett vele és az orvos csak nem akar kijönni tőle, hogy tájékoztasson minket is. Már egy ideje feladtam az egyben helyben való állást és fel-le járkáltam a széksor előtt. Nem bírtam nyugton maradni, valami hajtott belülről. Valami különös érzés fogott el, amikor megláttam mennyire összezavarodott és, hogy mennyire tart a jövőtől. A szívem hangosan kalapált az aggodalomtól, vajon mi történhetett vele, hogy ennyire rosszul reagált a dolgokra?
Látom Johnon, hogy ő is ideges, de még tartja magát és a falnak támaszkodva szuggerálja az ajtót, hogy végre kinyíljon, és valami hírt kapjunk Amy felöl. Nagy levegőket vesz és kitágult orrlyuka is mind azt bizonyítja, hogy mennyire nyugtalan. Hirtelen a doki tűnt fel az ajtó mögül és higgadt arckifejezéssel hozzánk lépett. Én abba hagytam a járkálást, John pedig mellém sétált. Az orvos megállt velünk szemben és vártuk, hogy kimondja a végítéletet, de egyelőre csak nézett ránk.
- Maguk Amy Culls hozzátartozói? – kérdezte hivatalos hangnemben. Egymásra néztünk Johnnal, majd vissza a dokira és bólintottunk. – Lány sokkos állapotba került. Azért történt mindez vele, mert valami nagyon felzaklatta. Esetleg tudnak valami ilyesmiről? – nézett egyikünkről, a másikra. Egy hang sem jött ki a torkunkon, ismét csak bólintottunk.
- A barátnője kórházba került súlyos betegséggel. – köszörülte meg a torkát John.
- Nos, a lány egyelőre alszik, de valószínűleg szüksége lesz egy pszichológusra. Egyelőre úgy tűnik, hogy csak ez fog segíteni neki. Miután felébred, még pár napig itt tartjuk, és utána haza mehet. De szigorúan csak felügyelet mellett, mert a pillanatnyi állapotában bármit tehet magával. Ezzel a veszéllyel számolnunk kell. Remélem megértették. – ismertette velünk az orvos, mint aki jól végezte dolgát. Aztán távozott és mi magunkba roskadva próbáltuk feldolgozni a hallottakat.
- Felhívom anyáékat. Majd ők elmondják, hogy mi legyen. Bizonyára nem sokára itt lesznek a szülei. – nyugtatott John és már tárcsázott is. A gondolataimba mélyedve nem is hallottam, hogy éppen miről beszélget anyával. Csak Amy járt a fejemben és, hogy mi történhetett vele. Teljesen úgy ment a fal felé, aki tudatosan át akar rajta törni, mintha csak automatikusan kinyílna egy ajtó, ha oda ér.
- Angyal itt vagy? – próbált egy kicsit vicces lenni J. Ráemeltem tekintetem jelezve, hogy hallgatom. – A lánynak nincs családja és állítólag egyedül él egy albérletben. Mr. Cox arra kért minket, hogy vigyük magunkkal a házukba, és figyeljünk rá, ha lehetséges. – mesélte el a történteket.
- De mi lesz, ha mi koncertre megyünk? Nem hagyhatjuk egyedül. – néztem rá valami biztató válaszért.
- Kettő lehetőség van. Ha ráér és nincs semmi dolga, akkor velünk jöhet. Ha nem így lenne, akkor anya eljönne és figyelne rá. – vázolta fel az egész rendszert ikertesóm. Csak bólintottam egy aprót, majd elindultam az ajtó felé. John követett és egymás után ültünk le az ágy melletti székekre. Csak arra vártunk, hogy végre felébredjen, de már nagyon későre járt. Mindketten hátra dőlve a székünkben pihentünk és észre sem vettük, hogy mikor aludtunk el.
Reggel nyúzottan ébredtem és láttam, hogy John sehol sincs. Már éppen telefonálni akartam, amikor megjelent az ajtóban két pohárral.
- Hoztam egy kis narancslevet. – nyomta az egyiket a kezembe. – Még nem ébredt fel? – nézett a lányra. Válaszként megráztam a fejem és egyik kezemmel meg fogtam Amyét. Puha ujjai teljesen erőtlenek voltak és hidegek. Annyira elhagyatottnak tűnt, nagyon sápadt volt és karikásak voltak a szemei, még is annyira nyugodtan aludt. Nem tudtam másra koncentrálni, csak arra, hogy lélegzik-e még. Néha kétségbe esve vettem észre, hogy nem, majd megnyugodva láttam, hogy csak pánikolok és semmi baja. Nem tudom mi üthetett belém, hogy ennyire féltem, de egyszerűen így van. Nem is ismerem még is úgy félek tőle, hogy elveszítem.
- Nem lesz semmi baja. – szakította meg gondolataimat John. – Nem kell ennyire idegeskedned. – térített észhez John, amikor olyan történt, amire nem is számítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése